Aftenstjernen

Har du et arbejde som gør det svært, at nå at hente dit barn indenfor institutionens normale åbningstid tilbyder Daginstitutionen Nordstjernen  aftenpasning.
Vi har en forlænget åbningstid - så børn, efter behov, kan være i vores institution frem til kl. 21.00

Aftenåbning  Udvidet åbningstid  Mandag til fredag 16.45 – 21.00

Vores aftenafdeling kalder vi Aftenstjernen.

• Aftenstjernen har velegnede lokaler centralt placeret i institutionen.
  • Aftenstjernen har fast aftenpersonale, der kender børnene, hvilket skaber tryghed og kontinuitet.
  • Aftenstjernen og barnets kontaktpædagog hjælper med en tryg overgang fra dagpasning til aftenpasning. Det gør vi ved at have genkendelige rutiner omkring overgangen.
  • I Aftenstjernen tilpasses aktiviteterne, så børnene oplever et roligt aftenmiljø.
  • Vi spiser aftenmad sammen med børnene.
  • Vi læser billedbøger, synger og leger.
  • Børnene kan, hvis der er behov for dette lægges til at sove, og vi tager vare på de individuelle behov hos det enkelte barn.

Hvis man nogle dage arbejder udover institutions åbningstid, kan man hos pladsanvisning ansøge en plads i Aftenstjernen. Vores aftenpladser kan ikke bookes via Nemplads.
Kolding Kommunes Pladsanvisning telefon: 79791200 - mail:  pladsanvisningen@kolding.dk

Aftenfolder.pdf

Shape Created with Sketch.